Tuesday, March 15, 2011

Amazingggg....


Perghh...Kekadang orang putih punyer kreativiti memang tak bleh blah kan??!!Orang melayu lagi hebat sebenarnyer...Hehehehehe (amik hati beb). Cer korang tengok, tak pasal2 bleh buat lukisan kat atas jalan..Tapi memang menarik perhatian pun!!Klu ader kat Malaysia cam nie, nak aku pi tengok...So, bila idea bersatu...Aper kata pelukis2 Malaysia dkt central market buat cam nie...mesti gempak kan?!!! @ memang dah ader tapi aku yang tak tahu??!!Huhuhuhuhu...


Klu cam nie punyer lukisan mau kerumun manusia nak tengok penghasilannyer.....Ye tak?!!


Hahahahaha...Aku rasa, klu aku lalu kat tempat nie, mau mengelak aku dari terpijak air tu...Huhuhu


Raser2 kome la,klu orang tu tak tahan tulisan tu mau berterabur hurufnyer...Paling kesian awek yang kat atas tu la...Hahahaha


Nak korang tanggal selipar n terjun ke dalam kolam lukisan tu?!Klu wonderpets kot yer bleh masuk!!!Klu korang mau berderemen muka....*berderemen=cedera


Panas la plak aku nengok lukisan jalanan nie....Huiisshhh!


Apapun, klu orang luar tengok lukisan dinding (grafiti) yang dibuat oleh anak muda melayu kita mesti dorang taksub kan??!! Nanti bila idea bersatu akan dedahkan plak tentang lukisan dinding nie...Insya Allah! Pada sesiapa yang nak bagi komen @ pandangan sila komen kat bawah k...

2 comments:

sweet like what said...

ish2..mmg cantek lukisannye..mcm tul aje..

Khai Rul said...

smart tuuu,,(^^,)